BESØG I DIT HJEM

Du kan booke et enkelt eller flere oprydningsbesøg.

Du har her den unikke mulighed for at få mig hjem til dig og hjælpe med dine eksakte oprydningsudfordringer. Det kan være et særligt område eller rum, der volder besvær – eller hele hjemmet, du gerne vil have hjælp til.

Inden besøget taler vi sammen i telefonen, hvor du sætter mig ind i din situation, dine umiddelbare udfordringer og fortæller mig, hvad du særligt ønsker hjælp til, så jeg kan forberede mig godt inden besøget.

Et besøg varer 4 timer.

Her får vi sammen overblik, lægger en plan, går i gang og får afsluttet hele eller dele af oprydningen.

Det er meget individuelt, hvor lang tid det tager at rydde op i et rum eller et helt hjem. Det afhænger selvsagt af hvilke og hvor mange ting, der er gemt i bunker, skuffer, skabe, kommoder, vindueskarme, reoler og lignende. Ofte rummer dine rum langt mere, end du forestiller dig.

DU FÅR:
  • Hjælp til oprydning, indretning og organisering.
  • Råd og vejledning samt ikke mindst omsorgsfuld støtte til arbejdet.
  • Metoder til oprydning, du også kan bruge andre steder.
  • Ideer til, hvordan du fremadrettet kan holde orden.
  • Inspiration til at justere rode-/shoppevaner.
  • Et reduktion af dine ejendele – men bare rolig, du vil have alt dit guld tilbage.
  • En følelse af sejr, frihed og lettelse, når oprydningen er færdig, og du kun har det tilbage, du holder af.
  • Jeg lover, at du, inden jeg forlader dit hjem, har synlige og mærkbare resultater samt inspiration til og mod på den videre oprydning.
  • Selvtillid og mod på nye udfordringer – for mange er oprydningen begyndelsen på et helt nyt liv.
Vi bestilte Sanne i forbindelse med en flytning. Sanne kunne via sin store viden om oprydning og organisering kombineret med en høj grad af menneskelig indsigt hurtigt afkode og danne sig overblik over, hvilken hjælp vi havde brug for, og ikke mindst, hvordan den skulle serveres. Det var effektivt og kan klart anbefales.Olivia & Mads
Rum Til Livet lever op til sit navn – At få ryddet op i alle sine ting giver virkeligt rum til livet! Der bliver plads til ny energi, og så er det det vildeste rush at smide ud! Prøv det! Jasmin

Et eller flere oprydningsbesøg er både oplagt for dig, der “blot” er træt af rod, og dig, der føler, du sidder fast et sted i livet og trænger til, der skal ske noget andet.

Det er også yderst brugbart, hvis du skal sælge dit hjem. Du får ryddet op, inden der tages billeder, så din bolig tager sig bedre ud og sælges hurtigere, og du får tyndet ud i dine ejendele, så det bliver mere overskueligt at pakke ned og flytte.

Et 4 timers oprydningsbesøg i dit hjem – inkl. forudgående samtale – koster   2950,-   

Book mig ved at sende en mail på sanne@rumtillivet.dk eller ring til mig på: 27418436.

Jeg glæder mig til at hjælpe dig.

Mine besøg struktures oftest ud fra min OPTUR-model:

O P T U R
  • Overblik – Vi begynder med at få et overblik: Hvad er dine ønsker for området? Og hvordan kommer vi derhen?
  • Principper – Jeg fortæller dig om de overordnede principper og metoder, vi vil benytte undervejs i oprydningen.
  • Tøm – Vi tømmer en del af det område, der skal ryddes op – fx et skab/en reol/en skuffe.
  • Udvælg – Du udvælger nu ved hjælp af mine metoder de ting, du vil beholde. Resten sorterer vi til genbrug og affald. Du kommer til at tage stilling til samtlige af dine ting, og det er selvfølgelig kun DIG, der kan vælge, om noget skal beholdes eller videre.
  • Reorganiser – Du har sikkert forsøgt at ordne dine sager før, men NU skaber vi en holdbar orden. Vi giver alle de ting, du vil gemme én plads, så du og de fra nu af ved, hvor de hører til.
Skabet – det der skab, hvor alting ender, og som ingen kan finde noget i – er nu blevet en ren fornøjelse at lukke op og tage noget ud af. Jeg har flere gange tidligere ryddet op i skabet, så det var pænt for øjet, og et par uger efter var det hele kaos igen.

Sannes kompetencer, viden og metoder virker! Her flere måneder efter er skabet stadig en fryd. Det har været tidsbesparende – alt er sorteret, så det er let at finde det, jeg skal bruge Alle yndlingstingene er lette at finde, for de drukner ikke inde bagved noget andet. Det har også sparret mig for penge – nu kan jeg fx finde flagene, når de skal bruges, og det ender ikke med i-sidste-øjebliks-panik-køb af flere flag.Katinka

På mine profiler på Instagram og Facebook @rumtillivet poster jeg ofte før- og efterbilleder fra mine oprydningsbesøg.

FLERE BESØG

Booker du flere besøg, får vi mulighed for at arbejde i dybden i meget af eller hele din bolig.

Det optimale ved flere besøg er, at jeg ikke slipper dig, når første besøg er forbi, jeg kommer igen.

Imellem besøgene vil du få små eller større oprydningsopgaver, som du kan løse på egen hånd. Det kan fx være, at jeg har vejledt dig i en teknik til at sortere papirer. Inden jeg kommer næste gang, kan du så kigge på resten af dine papirer. Det kan også være, at vi har påbegyndt en grundig oprydning i dit køkken, og du nu selv rydder op i resten af køkkenet, for at vi kan komme i gang i et nyt rum eller område næste gang.

Vi indleder de næste besøg med at tale om, hvordan det er gået siden sidst, hvad har virket, og hvad har udfordret dig?

Når sidste besøg er afsluttet, vil du føle dig rustet til at arbejde videre med oprydningen på egen hånd. Samtidigt er du naturligvis altid velkommen til at kontakte mig og få mere hjælp.

3 BESØG – 3X4 TIMER

Normalprisen for 3 besøg er:    8.850,-   (3 betalinger á 2.950 kr.)

Men du kan få det for   7.750,-    SPAR 1.100,-   (1 betaling á 7.750 kr.)

5 BESØG – 5X4 TIMER

Normalprisen for 5 besøg er:   14.750,-   (5 betalinger á 2.950 kr.)

Men du kan få det for  12.500;-      SPAR 2.250,-   (1 betaling á 12.500 kr.)

Kontakt mig på sanne@rumtillivet.dk eller telefon 27418436.

Jeg glæder mig til at hjælpe dig.