På et oprydningsbesøg forholder jeg mig 100% til dine udfordringer og tilpasser metoderne og løsningerne til dig.

  • Måske ønsker du hjælp til overblik og oprydning i hele boligen.
  • Måske ønsker du at få sorteret ud i tøjskabet, i køkkenet, i kælderen og/eller kontoret.
  • Måske skal du flytte og vil have hjælp til at sortere ud inden pakningen.
  • Måske er du lige flyttet og ønsker hjælp til at komme hurtigt og sikkert på plads.
  • Måske står du i en helt ny livssituation – efter fx skilsmisse, stress, karriereskift eller sygdom – og vil bruge oprydningen til at komme videre.
  • Måske har du mest af alt brug for støtte og hjælp til at give slip på ting.
  • Måske ønsker du primært at arbejde med dit mindset i forhold til rod og oprydning.
  • Måske har du brug for et besøg, måske flere.
  • Hvad er dit ønske og dit behov?
HVAD SKER DER PÅ FØRSTE BESØG?
Inden besøget taler vi sammen i telefonen. Her fortæller du mig om din situation, dine umiddelbare udfordringer, dine ønsker og behov, så jeg kan forberede mig godt inden besøget.
Selve besøget varer 2 eller 4 timer og indeholder følgende:
  • En rundvisning i dit hjem. Her danner jeg mig et overblik, og du viser mig, hvad der er særligt udfordrende, og hvad der fungerer godt i dit hjem.
  • En samtale om udfordringerne. Hvad består de i? Samt hvordan og hvorfor er de opstået. Ofte findes en del af forklaringen i uhensigtsmæssige vaner og mønstre, der måske stammer helt fra barndommen, og som har været for svære at bryde på egen hånd. Andre gange er rodet løbet løbsk og har hobet sig op pga. hverdagstravlhed og/eller større kriser (stress/skilsmisse/sygdom/dødsfald). Når vi får et dybere indblik i hvad, hvordan og hvorfor, bliver det lettere for dig at bryde mønstret og de uhensigtmæssige vaner.

  • Helt konkret oprydning. Vi går i gang og rydder op sammen. Jeg hjælper dig med at undersøge, hvad du skal beholde/slippe, og hvordan dine ting kan organiseres. Undervejs taler vi om det, der kommer op. Ofte historier fra livet, minder, begivenheder, oplevelser, glæder, sorger, sejre, bekymringer, kærlighed og frygt.

 

  • Videre plan. Måske har vi en ny aftale. Uanset om jeg kommer igen, laver vi en plan for den kommende tids oprydning.
Intet rod er for stort til Rum til livet! Jeg havde fået lavet mig et helt rum af rod, som jeg faktisk var ret flov over. Måske det var derfor, jeg ikke havde gjort noget ved det tidligere. Det gjorde Sanne! På kort tid forvandlede hun 6 måneders bunker til orden. Det var magisk og det lettede! Utroligt, hvad oprydning kan sætte i gang af indre processer.Jasmin

Et eller flere oprydningsbesøg er både oplagt for dig, der “blot” er træt af rod, og dig, der føler, du sidder fast et sted i livet og trænger til, der skal ske noget andet.

Det er også yderst brugbart, hvis du skal sælge din bolig. Du får ryddet op, inden der tages billeder, så din bolig tager sig bedre ud og sælges hurtigere, og/eller du får tyndet ud i dine ejendele, så det bliver mere overskueligt at pakke ned og flytte.

HVAD KAN DU FÅ UD AF ET BESØG?
  • Hjælp til oprydning, sortering og det at give slip.
  • Råd, vejledning og omsorgsfuld støtte til arbejdet.
  • Hjælp til at finde ud af, hvad du skal slippe, og hvad du skal beholde.
  • Større indsigt i, hvordan og hvorfor rod opstår i dit hjem.
  • Klarhed over, hvordan rodet spænder ben i dit liv.
  • Metoder til oprydning, du også kan bruge andre steder.
  • Ideer til, hvordan du fremadrettet kan holde orden.
  • Inspiration til at justere rode-/shoppevaner.
  • En reduktion af dine ejendele – men bare rolig, du vil have alt dit guld tilbage.
  • En følelse af sejr, frihed og lettelse, når oprydningen er færdig.
  • Synlige og mærkbare resultater.
  • Inspiration til og mod på den videre oprydning.
  • Selvtillid og mod på nye udfordringer – for mange er oprydningen begyndelsen på et helt nyt liv.

Et 2 timers besøg i dit hjem – inkl. indledende telefonsamtale, transport og moms – koster
  1800,-   

 

Et 4 timers besøg i dit hjem – inkl. indledende telefonsamtale, transport og moms – koster
  2950,-   

Ønsker du flere besøg, så læs om mine pakker længere nede på siden.

Book mig ved at sende en mail på sanne@rumtillivet.dk eller ring til mig på: 27418436.

Jeg glæder mig til at hjælpe dig.

OBS: Fra den 1. september 2020 er det ikke længere muligt at få oprydningsbesøg fra mig. Jeg holder nemlig efteråret og vinteren fri til at fokusere fuldt ud på uddannelsen af de nye oprydningsmentorer, mine foredrag og et par andre projekter.  Om jeg åbner op for oprydningsbesøg i en ny form i foråret 2021 er endnu uvist. Jeg har plads til 1 besøg mere, inden jeg går på sommerferie den 10. juli og 2 besøg i august – foruden dem, der allerede er booket.

Vil du have min hjælp?

Til dig, der bor i Jylland, på Fyn, på Bornholm eller bare et stykke væk fra København.

Jeg kan sagtens hjælpe dig! De aller fleste elsker min kombination af onlineforløbet “Giv Slip og Skab Plads” samt telefonkonsultationer. Se meget mere her eller send mig en mail på sanne@rumtillivet.dk  så finder vi ud af, hvordan jeg bedst hjælper dig.

Særlige forholdsregler i denne Coronatid:
  • En forudsætning for besøget er, at vi begge (plus andre i dit hjem) er symptomfri på dagen og har været det i mindst 48 timer.
  • Jeg har altid kun 1 besøg/dag – og i den kommende tid MAX 2 om ugen.
  • Jeg medbringer håndsprit og engangshandsker.
  • Du lufter ud, inden jeg kommer.
  • Vi holder afstand.
  • Ingen håndtryk og knus – til gengæld masser af hjertevarme og selvfølgelig Rum Til Livet.
Jeg ved, at de fleste har taget sig sammen i lang tid, før de kontakter mig. Mange synes, det er grænseskridende, at jeg (andre) skal se deres rod. Mange undskylder også deres rod, når jeg første gang træder ind af deres dør, men det er ikke nødvendigt. Jeg besøger hjem som dit hver eneste uge, og jeg kommer for at hjælpe.

Sanne, Rum Til Livet

Er du i tvivl, om et oprydningsbesøg er det rigtige for dig? Så er du velkommen til at kontakte mig for at få en uforpligtende telefonsamtale. Send mig en mail på sanne@rumtillivet.dk

DU SKAL VIDE AT:
  1. Skammen er helt normal, men den er unødvendig.
  2. Jeg arbejder med rod hver dag og ser bare ting og en opgave, der skal løses.
  3. Jeg dømmer dig ikke.
  4. Du behøver ikke undskylde over for mig, men du må gerne.
  5. Rod opstår af alle mulige årsager, fx travlhed, stress, sygdom, underskud, uopmærksomhed(fordi du er optaget af noget andet) og manglende overblik.
  6. Rod gør dig aldrig til et dårligt eller uordentligt menneske!
  7. Det er stærkt at bede om hjælp.
  8. Jeg elsker at hjælpe dig med rydde op.
Skabet – det der skab, hvor alting ender, og som ingen kan finde noget i – er nu blevet en ren fornøjelse at lukke op og tage noget ud af. Jeg har flere gange tidligere ryddet op i skabet, så det var pænt for øjet, og et par uger efter var det hele kaos igen.

Sannes kompetencer, viden og metoder virker! Her flere måneder efter er skabet stadig en fryd. Det har været tidsbesparende – alt er sorteret, så det er let at finde det, jeg skal bruge. Alle yndlingstingene er lette at finde, for de drukner ikke inde bagved noget andet. Det har også sparret mig for penge – nu kan jeg fx finde flagene, når de skal bruges, og det ender ikke med i-sidste-øjebliks-panik-køb af flere flag.Katinka

Book mig ved at sende en mail på sanne@rumtillivet.dk eller ring til mig på: 27418436.

Jeg glæder mig til at hjælpe dig.

Flere besøg

Booker du flere besøg, får vi mulighed for at arbejde i dybden i meget af eller hele din bolig.

Det optimale ved flere besøg er, at jeg ikke slipper dig, når første besøg er forbi, jeg kommer igen.

Imellem besøgene vil du få små eller større opgaver, som du kan løse på egen hånd. Det kan fx være, at jeg har vejledt dig i en teknik til at sortere papirer. Inden jeg kommer næste gang, kan du så kigge på resten af dine papirer. Det kan også være, at vi har påbegyndt en grundig oprydning i dit køkken, og du nu selv rydder op i resten af køkkenet, for at vi kan komme i gang i et nyt rum eller område næste gang.

Vi indleder de næste besøg med at tale om, hvordan det er gået siden sidst, hvad har virket, og hvad har udfordret dig?

Når sidste besøg er afsluttet, vil du føle dig rustet til at arbejde videre med oprydningen på egen hånd. Samtidigt er du naturligvis altid velkommen til at kontakte mig og få mere hjælp.

3 besøg – 3×4 timer

Normalprisen for 3 besøg er:    8.850,-   (3 betalinger á 2.950 kr.)

Men du kan få dem for   8.100,-    SPAR 850,-   (1 betaling á 8.100 kr.)

De tre besøg betales samlet efter 1. besøg, og 3. besøg ligger senest 3 måneder efter det 1. besøg.

5 besøg – 5×4 timer

Normalprisen for 5 besøg er:   14.750,-   (5 betalinger á 2.950 kr.)

Men du kan få dem for  12.950,-      SPAR 1.800,-   (1 betaling á 12.950 kr.)

De fem besøg betales samlet efter 1. besøg, og 5. besøg ligger senest 6 måneder efter det 1. besøg.

Kontakt mig på sanne@rumtillivet.dk eller telefon 27418436.

Jeg glæder mig til at hjælpe dig.